top of page
Search
  • paythobestmithfe

Pes 2018 Torrent Indir - En İyi Futbol Oyunu + 2022 Yaması



Pes son dönemlerde her ne kadar gözden düşmeye başlasa da Pes 2018 indirenlerin sayısı her geçen gün artış gösteriyor. Bu sezon itibari ile kullanıcılarının görüşlerine önem vermeye başlayan Pes 18 artık daha güzel olacak.




Pes 2018 Torrent Indir



  • Ä°ndirme LinkleriPixeldrain: Pro.Evolution.Soccer.2018-Oyunindir.club.zip

  • Anonfiles: Pro.Evolution.Soccer.2018-Oyunindir.club.zip

  • Torrent: Pro.Evolution.Soccer.2018-Oyunindir.club.torrent



google drive den indirdim bayağı süre kurulum yaptı benden key istedi kullanılmış bir key bulup girdim luncher geldi karşımı playa bastım ve sonra ekrana saçma sapan bir araba oyunu çıktı bana videodaki uygulamayı verirmisiniz ve yüklediğim 10 gb lık dosyanın kurduğu dosyaları bulamadım


oyunu google driveden indir sonunda rar yazıcaktır sonra masaüstüne sürükle masaüstündeyken dosyaya sağ tıkla dosyaları ayıklaya bas bekle sonra yeni bir dosya gelicek onu aç içinde setup.exe yazanı bul iki kez bas ona kurulacaktır o


Virüs programım pes2018.exe dosyasını yani oyunun launcher ini silmiş. internette bu dosyayı bulamadım. pes2018 i tekrar indirmek istemiyorum. bana yardımcı olabilecek, exe dosyasını herhangi bir yolla gönderebilecek var mı? teşekkür ederim. 2ff7e9595c


0 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page